środa, 14 listopada 2012

no i zaczęło się .....

No i zaczęło się :)
Powiem szczerze, że nie sądziłem że kiedykolwiek będę pisał bloga i pokazywał na światło publiczne to co lubię i to co mogę nazwać hobby..... - fotografia :)
Jestem typowym amatorem i samoukiem, który pstryka, pstryka i  jeszcze raz pstryka fotki. Na początku na zasadzie metodą "macajewa" a z czasem zaczynam delikatnie mówiąc to czuć ....... 

Dorobiłem się lustrzanki Nikona z niezłym obiektywem (oczywiście już planuję zakup kolejnego.... ), i mogę powiedzieć, że od tego czasu zaczęło mi się fotografowanie coraz bardziej podobać. Faktem jest, że możliwości aparatu, chodź jest to model amatorski, są naprawdę wielkie. Podejrzewam, że nigdy nie poznam ich do końca - ale obiecuję, że będę się starał !!!
Fotografia od wielu lat mnie interesowała, ale dopiero możliwość ingerowania w efekt końcowy zdjęcia, stosowanie różnego rodzaju ustawień lustrzanki zachęciło mnie do fotografowania i eksperymentowania.

Będę wdzięczny za Wasze sugestie, wpisy, opinie - zarówno te pozytywne jak i negatywne mam nadzieję, że tych drugich będzie mniej.....). 
Na moim blogu będę chciał przedstawiać ciekawe fotki z moich podróży - tych bliskich i tych wakacyjnych nie co dalszych. Mam nadzieję, że będę miał się czym pochwalić :)       
A jak będzie to czas pokaże.......

pozdrawiam serdecznie,
Marek Woliński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz