wtorek, 20 listopada 2012

jesień, jesień, jesień..... nie mogę się z Nią pożegnać !!!

Jesień .....

Jeszcze do niedawna cholernie - przepraszam za wyrażenie - nie lubiałem tej pory roku. Nie wiem co się stało, że diametralnie polubiłem te tygodnie, a nawet można by powiedzieć miesiące kiedy jest wokół nas pięknie, kolorowo i mimo tego że za kilka tygodni będę starszy o rok, chce się żyć. Muszę się przyznać i to bez bicia, że nic, no może prawie nic, nie sprawiało mi tyle radości i frajdy a co spacer po pracy z "kolegą Nikonem".....
Efekt tych spacerów możecie zobaczyć poniżej. Mam cichą nadzieję, że przynajmniej jedna osoba przeglądająca fotki powiem: "fajne" i mi to wystarczy :)))
Zapraszam do oglądania.....






























pozdrawiam,
Marek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz